Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki
 

Gminna Biblioteka Publiczna w Świerczach

ul. Pułtuska 26, 06-150 Świercze

 

Deklaracja dostępności

Deklaracja dostępności strony Biuletynu Informacji Publicznej Gminnej Biblioteki Publicznej w Świerczach

www.gbpswiercze.naszbip.pl

Gminna Biblioteka Publiczna w Świerczach zobowiązuje się zapewnić dostępność strony Biuletynu Informacji Publicznej Gminnej Biblioteki Publicznej w Świerczach www.gbpswiercze.naszbip.pl zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony Biuletynu Informacji Publicznej Gminnej Biblioteki Publicznej w Świerczach:   www.gbpswiercze.naszbip.pl

Data publikacji strony Biuletynu Informacji Publicznej: 09.01.2015 r.

Data ostatniej dużej aktualizacji strony Biuletynu Informacji Publicznej: 08.01.2019 r.

Strona Biuletynu Informacji Publicznej jest zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Oświadczenie sporządzono dnia 03.02.2020 r. Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.

Na stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą odpowiedzialną jest  Monika Sosnowska-Grzesiak, adres poczty elektronicznej gbps@wp.pl  Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.

Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji w formach alternatywnych, na przykład odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisania zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji w formie alternatywnej, powinna także określić formę tej informacji.

Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie i nie później, niż w ciągu 7 dni. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące. Jeżeli zapewnienie dostępności nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.

W przypadku, gdy podmiot odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego dostępu do informacji, można złożyć skargę na takie działanie.

Po wyczerpaniu wszystkich możliwości skargę można przesłać także do Rzecznika Praw Obywatelskich

Informacje

Liczba wyświetleń: 497
Utworzono dnia: 15.02.2021

Historia publikacji

  • 15.02.2021 14:07, Administrator
    Edycja strony: Deklaracja dostępności
  • 15.02.2021 14:06, Administrator
    Dodanie strony: Deklaracja dostępności